Parkovací dům Palach K. Vary
Hmotově je objekt navržen jako monoblok, který striktně dodržuje půdorysné podmínky zadání. Zabírá plochu exaktně stanovenou Magistrátem města Karlovy Vary, Odborem rozvoje a územního plánování. Protože je organickým ukončením uliční fronty na nábřeží Jana Palacha, je hmota na severním konci snížena tak, aby kompozičně i tvarově toto ukončení zdůrazňovala. Proto je 3. NP pouze částečné, a na severním štítě má tedy objekt 2. nadzemní podlaží.
V 1. NP na úrovni ± 0,00 je hlavní vjezd přes příjezdovou bránu. Za ní je první výjezdová rampa na úrovni + 1,7 m (všechna podlaží jsou dvouúrovňová podle podélné osy). Druhá dvojice ramp je v zadním traktu. Nalevo od vjezdové závory jsou v tomto podlaží veřejná WC využitelná i pro hosty zvenčí. Napravo je možnost provozu a obsluhy. Na ně navazují kolmá parkovací stání ve dvou frontách s kapacitou 19 resp. 16 stání.
Na horní úrovni podlaží je vzhledem k omezenému půdorysu jedna fronta kolmých stání (15) a 5 podélných stání u východní obvodové stěny. Podél navigace řeky je předsunuto zastřešení, a vytvořena markýza podepřená 13 sloupy, která tvoří nábřežní kolonádu, a kryje pěší chodník mezi mostem 17. listopadu a pěší lávkou přes Teplou.
Horní úroveň podlaží (+11,90) je plnohodnotná; obsahuje 12 kolmých parkovacích stání, z toho 1 invalidní, a 8 podélných při východní stěně. Na severní straně je podlaží ukončeno kruhovou pochůzí terasou, na kterou navazuje venkovní schodiště propojující všechna podlaží až na terén, a především na východní straně ústí na pěší lávku, která zajišťuje přímé propojení směrem do Ondříčkovy ulice. Lávka je tvořena subtilní samonosnou konstrukcí s jednou centrální vertikální podporou a středovým vazníkem na tažných lanech. Stane se novým architektonickým prvkem v tomto prostoru, neboť vytvoří přemostění Bezručovy ulice.